onsdag 26 september 2012

Långa dagar

Har varit långa dagar i skolan denna veckan. Det, tillsammans med att jag varit lite småsjuk och haft mycket att göra har inte varit någon höjdarkombo.

I måndags hade vi föreläsning hela dagen, men jag är så trött just nu så jag minns inte vad det handlade om, bådar gott inför tentan det!

Igår sen hade vi en meningslös labb, vi skulle titta på hår och fibrer i mikroskop, men vi viste inte ens vad vi tittade efter. Kom ifrån skolan lite tidigare i alla fall, men lyckades dock inte plugga så mycket ändå.

Idag har vi också haft en heldag, ändå till 5. Har redovisat, och lyssnat på redovisningar hela dagen, och även fast det är väldigt intressant att höra om alla sjuka fall så är det så jobbigt att bara sitta där och lyssna hela dagen också.

Plugg har det inte blivit något av idag heller, orkar verkligen, spar det till helgen, vi har egna studier på fredag, så det blir en lång plugghelg :/

Nu ska jag bara slappa framför tvn hela kvällen, krya på mig och samla krafter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar